Despre livrarea si returnarea produselor
Livrarea produselor se face oriunde în România, avem dreptul să efectuam confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților. Costul transportului va fi suportat de către cumparator, daca nu este specificat altfel, iar acesta va fi adus la cunoștiința clientului în momentul confirmării comenzii. Costul transportului nu va fi restituit în cazul returnării produselor. Roua Sophisticated Simplicity își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi, care includ impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Roua Sophisticated Simplicity față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de Roua Sophisticated Simplicity de la acest client. Acest lucru se aplică și în cazul returnării produselor.
Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzi peste 399 lei.
Dacă comanda nu depașeste valoarea de 399 lei, taxa de livrare este de 19,90 lei in toată rețeaua LivrariOnline (daca localitatea dvs. nu se află in rețeua LivrariOnline vă vom contacta pentru a stabili o modalitate de livrare convenabilă în cazul respectiv, daca exista).
Produsul comandat este livrat prin intermediul LivrariOnline.ro, platformă de servicii de curierat integrate pentru e-commerce sau PostaPanduri.ro – rețea națională de Pachetomate (cu temperature controlata ) pentru produsele comandate şi achitate online - metoda de livrare Click&Collect. Când alegeți modalitatea de transport, trebuie să introduceți un număr de telefon la care să răspundeți.
Bunurile vor fi livrate în 2 - 3 zile lucratoare.
Metoda de livrare și returnare în Pachetomatele POȘTA PANDURI, ca o alternativă modernă, practică şi eficientă, a livrărilor la domiciliu, are urmatoarele beneficii:
• acoperire naţională;
• livrare rapidă: aceeaşi zi sau maxim Z+2;
• puteti ridica coletele din Pachetomate Poşta Panduri la orice oră, ȋn orarul locaţiei;
• nu trebuie să va intrerupeti lucrul pentru a va intâlni cu diverşi curieri sau să-i aşteptati pe aceştia la diverse ore.
Returnarea produselor
Termeni si conditii pentru returnarea produselor
Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Cumparatorul poate sa returneze produsele numai daca acestea sunt in stare initială (în perfectă stare, fără urme de purtare, pete rupturi si cu toate etichetele atasate, cu toate sigiliile intacte, precum si în acelasi ambalaj în care au fost trimise de catre magazinul roua-merinos.ro). Lenjeria intima nu se returneaza/schimba din motive de igiena. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telephonic comerciantul, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului. Pentru retururi vă rugăm să ne contactați în prealabil pe adresa de mail: comenzi@roua-merinos.ro
Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator. Trimiterea se face in ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 zile de la primirea coletului de catre noi. Restituirea sumelor achitate (fără taxele de curier, de expeditie sau retur) se face in maxim 30 de zile in contul bancar comunicat de catre client.
Roua-merinos.ro nu colaborareaza cu POSTA ROMANA, va rugam NU trimiteti produse prin Posta, ele nu vor fi ridicate de la oficiile postale.
Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit ( produs purtat, spalat, murdar, rupt, descusut sau incomplet ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului se va retine din suma pana la 100% sau va trimitem coletul inapoi – costul transportului va fi suportat de catre client.
2. Returnarea produselor cu defecte:
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs cu defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa roua-merinos ( prin telefon, mail) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de roua-merinos.ro.
3. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de roua-merinos.ro
4. Returnarea contravalorii
Clientul poate anula comanda in maxim 24 de ore de la plasarea acesteia.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Daca produsele au fost expediate, restituirea sumelor achitate se face in 1- 30 de zile in contul bancar comunicat de catre client, fără taxele de curier , de expeditie sau retur, cu respectarea conditiilor de retur a produselor.(în perfectă stare, fără urme de purtare si cu etichetele originale nedeteriorate ).
In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi transferata in contul bancar indicat de catre client, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa in documentul fiscal ce probeaza achizitia. Termenul de returnare al banilor pentru cererile aprobate este de 1- 30 de zile calendaristice.
Daca plata a fost facuta online cu card bancar, suma va fi restituita numai pe acel card.
Prin bifarea termenilor si conditiilor si a politicii de retur, clientul este de acord cu returnarea banilor in contul bancar sau dupa caz, returnarea pe cardul de pe care s-a platit.
Pentru returnarea unui produs este nevoie sa urmezi urmatorii pasi:
1. Ambaleaza cat mai bine
2. *Trimiti coletul la adresa Str. Dumbravesti nr.27A, ap. 2, sector 4, Bucuresti - Costul transportului este in datoria ta, ca si client.
NU pune RAMBURS coletului, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un mail sau prin curier odata cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs din pacate vor fi refuzate.
* In cazul in care te afli in imposibilitatea de a contacta o firma de curierat, ne poti solicita sa trimitem noi un curier sa ridice produsul.
Preluarea coletului se va face in functie de disponibilitatea firmelor de curierat cu care colaboram.
NU colaboram cu POSTA ROMANA!
Contactati-ne
• Str. Dumbravesti, Bucuresti
Telefon: 0722 677272
Email: comenzi@roua-merinos.ro